13.00 | Začetek programa |
Glasbena točka: Maruleki | |
Pogovorna oddaja: Maruleki | |
13.15 | Pogovorna oddaja: Žiga Pavlovič |
13.50 | Otvoritev razstave Vetrinjski dvor |
Fomb natečaj: Promocijski in darilni izdelki | |
Glasbena točka: Tina Alina Vever in Alen Rojht | |
14.00 | Pogovorna oddaja: izr. prof. dr. Sonja Šterman |
14.50 | Fomb natečaj: Modna ilustracija |
Predstavitev: Terenske vaje | |
15.00 | Fomb natečaj: Strip |
15.08 | Pogovorna oddaja: Denis Stajdohar |
15.20 | Glasbena točka: Tina Alina Vever in Alen Rojht |
15.23 | Fomb natečaj: Plakat |
15.00 | Fomb natečaj: Plakat |
16.30 | Fomb natečaj: Film |
17.06 | Fomb natečaj: Fotografija |
17.11 | Fomb natečaj: Pričeske |
GOSTI
Izr. prof. dr. SONJA ŠTERMAN je predavateljica predmetov oblikovanja in oblikovalka v praksi. Predava na Fakulteti za strojništvo na dveh študijskih programih: Tehnologije tekstilnega oblikovanja in Inženirsko oblikovanje izdelkov ter vodi Laboratorij za inženirsko oblikovanje. Študente spodbuja h kreativnemu projektnemu delu s podjetji. Kot oblikovalka je v podjetju Mura oblikovala obsežne kolekcije moških oblačil, oblikovala je še za podjetji Rašica in Escada. Pomemben del njenega dela zajema oblikovanje uniform. Oblikovala je akademska oblačila za UM ter uniforme za Spirit Slovenija za EXPO Milano, podjetje Krka, Civilno zaščito RS, Gasilsko zvezo Slovenije, Ministrstvo za notranje zadeve RS, Ministrstvo za pravosodje RS, Finančno upravo RS, Zavod za gozdove Slovenije in druge. Organizirala je dva simpozija o uniformah in z aktualnimi temami povezala naročnike in proizvajalce. V preteklih letih je gostovala na več univerzah, trenutno aktivno sodeluje na projektu z Nottingham Trent University na projektu preoblikovanja osebne zaščitne opreme za povečanje udobja in varnosti zdravstvenih delavcev.
DENIS ŠTAJDOHAR, industrijski oblikovalec v podjetju KingsBox. Zadolžen za razvoj in oblikovanje novih izdelkov, vpeljevanje inovacij ter izboljšavo obstoječih produktov. Pri izboljševanju in oblikovanju novih produktov strmi k razumevanju, kakšen vpliv ima oblika na uporabnika. To je tisto, kar ga motivira in predstavlja izzive, ki izboljšujejo kakovost življenja ljudi. Odprt je za pridobivanje znanja in izkušenj v svetu oblikovanja.
ŽIGA PAVLOVIČ (alias Darian Medved/Ljubljana, 1987) je samostojni interakcijski dizajner, programer, maker in promotor novih tehnologij. Večina njegovega dela se nanaša na področje virtualne, nadgrajene in mešane realnosti, od leta 2019 pa tudi na področje praktične umetne inteligence, “affective computing” in interaktivnih inštalacij. Kot mentor sodeluje s Fablab Maribor pri pripravi DIY delavnic in izobraževanju uporabe digitalne fabrikacije. V preteklosti je sodeloval pri ustanovitvi Društva razvijalcev iger Slovenije in organizaciji prvih dveh konferenc na temo razvoja iger v Sloveniji Slovenian Games Conference. Še vedno ga boste srečali na občasnem Game Jamu ali hackatonu, kjer raziskuje novo digitalno igračko. Na ta način je z zmago na EYA Game Jamu, v Gradcu leta 2017, sodeloval na svetovnem prvenstvu v razvoju VR vsebin v Šanghaju. S KID KIBLA je že leta 2016 sodeloval pri pripravi AR obogatene knjige, od aprila 2020 je vodja novega digitalnega laboratorija KIBLA2LAB v okviru mreže centrov raziskovalnih umetnosti in kulture – RUK